Klantenservice

Betaalmethoden

  • Geen extra betaalkosten

    Welke methode u ook kiest, wij rekenen geen betaalkosten aan.

  • Bancontact / Mister Cash

    Met Bancontact/Mister Cash betaalt u veilig en snel online. Kies bij het afronden van uw bestelling voor deze betaalmethode, op voorwaarde dat uw bank on-line betalingen ondersteunt. Vul uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van uw bank geleid. Betalingen gebeuren binnen de beveiligde omgeving van Mollie (Payment Service Provider). Indien u dat wenst, kan u meer informatie vinden over Mollie via deze link.

  • KBC/CBC Payment button

    Via de KBC/CBC-betaalknop kunnen Belgische klanten van de KBC/CBC bank eenvoudig online betalen.

  • Belfius Pay Button

    Via de Belfius Pay Button kunnen Belgische klanten van de Belfius bank eenvoudig online betalen.

  • IDeal

    On-line betalen vanuit Nederland kan snel en veilig via IDeal.

  • Kredietkaart

    U kunt ook veilig betalen met uw VISA en MasterCard. Dit gebeurt via de beveiligde omgeving van Mollie. Mollie is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten. Transacties worden versleuteld verstuurd en niet door ons opgeslagen.

Orderverwerking

  • Hoe blijf ik op de hoogte van mijn bestelling?

    Na uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden van elke volgende stap:

    ORDERBEVESTIGING

    Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Mocht u deze niet ontvangen, gelieve dan te controleren of de bevestiging niet ongewild in de map met ongewenste e-mail (‘spam’) is terecht gekomen. Is dat niet het geval, laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@sportfoods.be.

    VERZENDBEVESTIGING

    Zodra wij uw pakket versturen, ontvangt u van ons per e-mail een verzendbevestiging.

    TRACK & TRACE

    In de verzendbevestiging staat een track & trace code waarmee u het traject dat uw bestelling aflegt verder kunt opvolgen tijdens de verzending.

Levering

  • Hoe verloopt de levering?

    LEVERTERMIJN

    Bestelt u voor 16u dan wordt uw pakket normaal gezien dezelfde dag nog verwerkt en de volgende werkdag afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Voor Frankrijk is de levertermijn 3-4 dagen.

    Wanneer een door u gekozen artikel tijdelijk uitverkocht zou zijn, desgevallend aangegeven in het winkelmandje, zal de levertijd langer bedragen. U ontvangt dan een bericht met een inschatting wanneer het product terug beschikbaar is en de verzending plaatsvindt.

    Voor de verzending van uw pakket werken wij samen met alle grote verzenddiensten. U ontvangt van ons via e-mail een track-en-trace code om uw pakket te volgen.

    Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling in een BPOST afhaalpunt (Pick-up Point) of Locker (Parcel Locker) te laten leveren. U ontvangt van ons via e-mail een track-en-trace code om uw pakket te volgen. BPOST zal u via e-mail op de hoogte brengen zodra uw pakket beschikbaar is in het afhaalpunt of locker.

     

    VERZENDINGSKOST

    België:

    • bestellingen tot 59.99€ : 5.95€
    • bestellingen vanaf 60.00€ gratis.

     

    Nederland:

    • bestellingen tot 59.99€ : 5.95€
    • bestellingen vanaf 60.00€ gratis.

     

    Frankrijk:

    • bestellingen tot 59.99€: 7.95€,
    • bestellingen vanaf 74.99€: 6.95€

Bestelling annuleren of wijzigen

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

    ORDER ANNULEREN

    Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan door direct een e-mail te sturen naar info@sportfoods.be. Is uw order reeds onderweg dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.

    BEDENKTIJD

    Volgens het verzakingsrecht kunt u een artikel zonder boete of opgave van een motief terugsturen binnen 14 werkdagen na ontvangst. Het is wel van belang dat de goederen ongeopend zijn. Producten die beschadigd, geopend of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. De bedenktermijn van 14 werkdagen begint te lopen vanaf de eerste dag die volgt op de levering van het product. Houd er rekening mee dat in de wetgeving zaterdag ook een werkdag is. Enkel als de laatste dag van de bedenktermijn op een zaterdag valt, wordt er geen rekening mee gehouden en eindigt de bedenktermijn op de eerste daaropvolgende werkdag.

    Ziet u tijdens de bedenktermijn af van uw aankoop, dan zijn de kosten voor het terugsturen voor uw rekening. Het retourartikel goed verpakken en voldoende gefrankeerd terugsturen naar PCHASE, Koekoekstraat 125, 2627 Schelle, België. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd. Vermeld zeker ook uw gegevens bij deze zending. Op het postkantoor van uw keuze kunt u gratis een formulier 127 bekomen als bewijsstuk van terugzending van een postorderzending. Bewaar dit dus zorgvuldig om misverstanden bij eventuele vermissing te voorkomen.

    Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen, wordt het bedrag binnen 30 dagen overgeschreven op uw bankrekening. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling ons heeft gedaan. Dit om eventuele fraude met terugbetalingen te voorkomen.

    Bij eventuele geschillen zijn de rechtbanken van Antwerpen(België) bevoegd. Hebt u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan met ons contact op door een e-mail te sturen naar info@sportfoods.be.